Brudgummen

(ursprungligen publicerad på engelska, 25.4.2011, länk)



På lördag hade vi bokat tid till Boutique Beauty för att pröva ut plastrong och väst till Philipp. Vi hade inte alltför höga förväntningar, eftersom vi inte hade hittat något på vår resa till Berlin för några veckor sedan. Men det visade sig att Boutique Beauty hade ett riktigt bra urval.

Västen måste ändras lite, eftersom den var lite för stor, men det går lätt att fixa! Jag gillar verkligen Boutique Beauty! De har väldigt bra service, och själva butiken är så otroligt vacker, fylld av ännu vackrare klänningar!

Jag passade också på att köpa min slöja, den hade nämligen kommit nu. Jag vågar nästan påstå att bådas utstyrslar för bröllopsdagen är helt klara nu!



P.s. ni kommer inte att få se någon liknande bild på mig här på bloggen, men vi kom fram till att det inte är farligt att visa upp Philipps klädsel ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0