Festplats Sandviksvillan

(ursprungligen publicerat på engelska, 15.7.2010, länk)

Sandviksvillan är stället vi drömmer om att få fira vårt bröllop vid. Fotot är taget på våren, då ingenting ännu blommade. Men stället är verkligen underbart vackert och dessutom omgivet av en stor park. Villan har också en härlig havsutsikt. Sandviksvillan är definitivt vårt ställe!

Jag är väldigt nervös inför bokningen eftersom man inte får boka villan förrän tidigast den 1:a september. Det lär vara svårt att få det datumet man tänkt sig. Man får ta vad man får! Mamma och jag har i alla fall en plan. Vi ska attackera från två håll; Jag ska ringa och mamma går dit.

Philipp och ja har ändå redan bestämt oss att vi hellre byter datumet än ställe. Jag hoppas ändå av hela mitt hjärta att vi får vårt datum. <3


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0