Vi har fått mycket gjort

(ursprungligen publicerat på engelska, 9.2.2011, länk)

Det är underbart när man börjar inse att bröllopsplaneringen verkligen leder någonstans. Vi har fått mycket gjort sedan jag senast uppdatera bloggen.

Floristen - check!
Jag bokade florist igår. Jag tror mig dessutom veta vad jag vill ha i min bukett. Nu behöver jag bara bestämma färgerna. Hur i allsindar ska jag kunna bestämma mig? Det finns så många olika nyanser av vitt ;) Det viktigaste just nu är i alla fall att floristen är bokad. Jag kan ännu ändra mig angående blommorna tusen gånger (enligt floristen!).

Präst och kantor - check!
Vi har också hunnit boka präst och kantor. Prästen kan inte flytande tyska (enligt henne själv), men hon kan ändå läsa något på tyska. Vi tyckte både två att hon verkade väldigt trevlig, så vi bestämde oss för att boka henne ändå.

Inbjudningarna - under arbete!
Inbjudningarna är nästa färdiga. Jag lovar att visa upp dem här sedan när de har blivit skickade. Men än så länge är designen hemlig!



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0