1 månad kvar



Idag är det den 9:e juni. Bara en månad kvar alltså. Det är mycket hett i Vasa för tillfället, nästan 30 grader i skuggan och jag har simmar för första gången i sommar!

Idag är också sista OSA dagen för de finländska gästerna, och vi har fortfarande en hel del obesvarande inbjudningar. Om du nu känner dig träffad så skulle vi väldigt mycket upskatta ett svar. Det hjälper oss otroligt mycket i vår planering framöver.

Annars har vi allt ganska bra under kontroll. Vårt stora problem är bröllopsbilen. Det är tydligen helt omöjligt att hitta en fin bil i Vasa. Jag har kontaktat några fler företag idag, men det ser verkligen inte bra ut... Vad gör andra brudpar i Vasa?

Igår hade jag min första träff med sömmerskan. Hon kommer att ändra några småsaker på min klänning, den är nämligen lite för lång och stor. Nästa gång ska vi träffas en vecka före bröllopet och då hoppas jag att den ska passa perfekt. Jag har också testat bröllopsfrisyr, smink och naglar denhär veckan och jag är mer än nöjd med allt!


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0