17 veckor kvar

(ursprungligen publicerad på engelska, 12.3.2011, länk)


bilder: weheartit

 

Vi har skickat ut inbjudningarna denna vecka! Jag har hört att många redan har fått sina inbjudningar. Spännande! Då vi är helt säkra på at alla har fått sina inbjudningar, så tänkte jag nog visa dem här på bloggen. Men än så länge får ni nöja er med att titta på kuverten. Här.

 

Igår hade vi möte med vår cateringfirma. Egentligen hade vi helt andra planer, men det blev inte riktigt som vi tänkt, så vi blev tvungna att ringa runt i Vasa denna vecka på jakt efter en ny. Det visade sig att många redan var fullbokade eftersom vi väntat så länge på den där offerten vi aldrig fick. Men nu har vi alla fall lyckats boka en cateringfirma som vi båda är mycket nöjda med! Vi väntar dock ännu på offerten!

 

Igår var jag även till Boutique Beauty för att pröva min bröllopsklänning igen. Jag var ute efter skor och accesoarer. Ett par skor och en tiara hittade jag, men slöjan jag ville ha fanns tyvärr inte i lager.

 

Idag har jag och Philipp varit vid Salkari och beställt min ring! Den är helt underbart. Så vacker!

 

Det har med andra ord varit en riktigt produktiv vecka!


 

 

 

 

p.s. Denna vecka ska vi uppdatera bloggen med inkvarteringsalternativ och resemöjligheter.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0