Datumet

(ursprungligen publicerat på engelska, 1.9.2010, länk)

Det har varit tyst i bloggen nu ett tag. Orsaken till det har varit att vi bara gått omkring och väntat på att få boka festplatsen. Den 1:a september, det vill säga idag, fick vi äntligen boka Sandviksvillan. Vi har alltså fått ett definitivt datum idag! :)

Nästa sommar kommer vi att gifta oss den 9:e juli!

Tidigare nämnde jag ju att vårt datum är den 2:a juli, men tyvärr kunde vi inte få just det datumet på grund av att Vasa stad redan hade bokat det åt sig själva. Jag medger att jag är lite besviken. Men jag måste nog bara vänja mig vid tanke på ett nytt datum. Jag är helt säker på att den 9:e juli kommer att bli precis lika bra, om inte bättre för vårt bröllop. Jag måste bara vänja mig! Det viktigaste är ju ändå att vi gifter oss.

Mamma var den som gick till Vasa stads kontor för att boka villan, och fastän hon vad där över 1 timme före de öppnade var hon ändå bara 4:e i kö. Lyckligtvis ville ingen av de tre som var före henne ha ett datum i början på juli.

Bloggen kommer att bli lite mera aktiv nu när vi verkligen kan börja planera! <3


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL:

Comment:

Trackback




RSS 2.0